پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی

ساخت وبلاگ

فن های فیلامنت انعطاف پذیر پرینتر سه بعدی FDM که یک کدام از آن‌ها فیلامنت رایج TPU میباشد ، مواد قابل قبولی برای پرینت قطعات منعطف می‌باشند ، ولی به کار گیری از آنان بسیار طاقت فرسا میباشد.

TPU در دمای شبیه PLA چاپ میشود و در دمای ۲۱۰ تا ۲۳۰ سکو سانتیگراد با بستری در میان ۳۰ تا ۶۰ جايگاه سانتیگراد شایسته ترین کارایی چاپ را داراست.

 

 

از آن‌جا که این ماده بسیار انعطاف پذیر میباشد ، می‌تواند در مسیر جنبش خویش از دنده اکسترودر به نازل اساسی خم و کشیده گردد. بدین ترتیب اساسی میباشد که حرفه از مسیری محصور عبور نماید ، به آرامی بیرون گردد و سوای عده شدگی عملیات چاپ صورت پذیرد.

 

برای مطالعه بیشتر درباره ی فیلامنت TPU سفارش میکنیم نوشته‌ی‌علمی ذیل را مطالعه فرمایید.

پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی...
ما را در سایت پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر سه بعدی FDM, نویسنده : علی سلطانی print بازدید : 153 تاريخ : پنجشنبه 28 بهمن 1400 ساعت: 12:27

به پرسش مهم پرینتر سه بعدی FDM برگردیم

خرید پرینتر سه بعدی استوک ؛ گزینش عالی یا این که بد؟

با دقت به سخن های صورت گرفته حیث ما در خصوص خرید پرینتر این میباشد که در حالتی که دارایی کافی برای خرید یک دستگاه مطلوب را دارید ، پرینتر سه بعدی جدید خریداری فرمایید.

یک پرینتر سه بعدی اهل ایران کیفیت بالا با ساخت‌و‌ساز شرکتی قادر است موقعیت به مراتب بهتری نسبت به سبک های فرنگی کارکرده داشته باشد.

همان گونه که به آن اشاره شد پرینترهای سه بعدی فرنگی فاقد پشتیبانی میباشند و قطعات آن‌ها کیمیا و در بعضا مواقع نادر میباشد.

علاوه بر این تعمیرات برخی از پرینترهای سه بعدی فرنگی مستلزم به نیروی متخصصی میباشد که به تعمیرات و نگه داری این نوع دستگاه تسلط داشته باشد که جستن این شخص هم بسیار خلل و معضل بر انگیز میباشد.

پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی...
ما را در سایت پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر سه بعدی FDM, نویسنده : علی سلطانی print بازدید : 175 تاريخ : پنجشنبه 21 بهمن 1400 ساعت: 12:47

واژه و کلمه ” ژرفانما یا این که دیوراما” پرینتر سه بعدی FDM در سال ۱۸۲۳ تحت عنوان یک نوع دستگاه مشاهده تصویر، از گویش فرانسوی در سال ۱۸۲۲ وارد گویش انگلیسی شد‌ه‌است.

 

این کلمه و واژه به معنی لغوی در معنای “چیزی که از روش آن مشاهده میشود” میباشد. در یونانی پیشوند دی در معنای “- از روش یا این که توسط” و orama “به عبارتی چیزی میباشد که مشاهده میشود، رویت کرد” میباشد.

 

دیوراما بوسیله لوئیس داگور و چارلز ماری بوتون ابتکار عمل شد و برای او‌لین توشه در ژوئیه ۱۸۲۲ در پاریس و در ۲۹ سپتامبر ۱۸۲۳ در لندن به اکران نهاده شد.

 

از سال ۱۹۰۲ این صورت هنری ، همگانی خیس شد و به نوعی از ماکت تبدیل شد.

 

 

 

دیوراما امروزه به چه معنایی میباشد؟

 

فهم رایج و دوست داستنی از اصطلاح “دیوراما” به معنای یک ماکت سه بعدی با اندازه بدون نقص یا این که الگویی با مقیاس کوچک از یک چشم انداز میباشد که به صورت معمول رویدادهای تاریخی، صحنه های طبیعت یا این که مناظر شهری را برای هدف ها یادگرفتن یا این که سرگرمی نشانه می‌دهد.

 

مثلا یک شهر ممکن میباشد دارنده تاریخچه خاصی باشد یا این که نمادی از این شهر در دنیا میان عموم از محبوبیت خاصی برخوردار باشد.

یا این که صحنه ای در از یک واقعه در ذهن عموم صورت خاطره گرفته باشد و به اصطلاح نوستالژیک گردیده باشد.

اینگونه واقعه هایی می‌تواند سوژه های جذابی برای به تصویر کشیدن آن به طور دیوراما باشد.

پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی...
ما را در سایت پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر سه بعدی FDM, نویسنده : علی سلطانی print بازدید : 172 تاريخ : سه شنبه 19 بهمن 1400 ساعت: 13:04

بوگاتی که حال بخشی از دسته پرینتر سه بعدی FDM فولکس واگن میباشد، یک سازنده فرانسوی خودروهای گران‌قیمت با عملکرد بالا میباشد. بوگاتی از بدو تولدش در سال ۱۹۰۹، به جهت ساخت و ساز سطح بالای جزئیات و اجرای هنری پباده سازی هایی که نشات گرفته از بابا بزرگوارش اترور بوگاتی (طراح ایتالیایی) است دارای شهرت گردیده است.

 

کمپانی بوگاتی در سال های اخیر از فناوری ایجاد کرد رو به بالا فلزی به کار گیری نموده است. به صورت نمونه در ایجاد کرد یک محیط دیفرانسیل محور جلو seo گردیده از این تکنولوژی فایده گرفته میباشد. این قطعه تاکنون اصلی ترین مؤلفه کاربردی تیتانیومی میباشد که با به کارگیری از تکنولوژی پرینت سه بعدی SLM جهت اعمال آزمایشات پرینت سه بعدی گردیده‌است.

پرینت سه بعدی و Hackrod
Hackrod یک کمپانی پباده سازی صنعتی دیجیتالی بومی در کالیفرنیا میباشد که با تشکیل داد خودروی خویش با اسم La Bandita سعی بر ساخت یک وسیله نقلیه به طور کاملً سفارشی سازی گردیده با منفعت گیری از ترکیبی از فناوری های پرینت سه بعدی، حقیقت مجازی (VR) و هوش تصنعی (AI) نموده است. غرض این موسسه تشکیل داد این اتومبیل های سفارشی سازی گردیده با استعمال از الگوریتم های تولیدی میباشد.

 

شرکتHackrod قصد داراست با به کارگیری از تکنیک های پرینت سه بعدی، مجال ساخت قطعات را کم کند. برای ایفا این عمل، این تیم در جستجوی فرآیندهای ما یحتاج برای پرینت سه بعدی یک شاسی آلومینیومی با استعمال از تکنولوژی پرینت سه بعدی LMD می باشند.

پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی...
ما را در سایت پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر سه بعدی FDM, نویسنده : علی سلطانی print بازدید : 239 تاريخ : يکشنبه 17 بهمن 1400 ساعت: 12:30

تحولات نو در فرآیندهای چاپ سه بعدی پرینتر سه بعدی FDM با فروغ و روشنایی مدل
نرم افزار های متفاوت به مواد مختلفی احتیاج دارا هستند. Dymax در تولید فرمول های سبک برای رزین های محکم و مشقت بار ، محکم و انعطاف پذیر چاپ سه بعدی عمل می نماید که قادر است به یوزرها در گونه های اپلیکیشن ها یاری دهد. برای تاسی از مواد ترموپلاستیک در مجموعه های متفاوت می بایست مختصات مکانیکی خاصی رقم بخورد. انتخاب ملزومات بدنی برای رزین خاص دارای اهمیت میباشد براین اساس فرمول های سبک برای مواد محکم و طاقت فرسا ، طاقت فرسا و یا این که انعطاف پذیر قابل شناسایی میباشد. از جمله ، برای چاپ توفیق آمیز و با وضوح عالی ، ویسکوزیته تحت یک خواص بسیار اساسی میباشد.

 

از روش تحولات فرمول های چاپ سه بعدی سبک ، پژوهش ها بیشتری در زمینه ی ویرایش در خاصیت مواد چاپ سه بعدی ارائه گردیده است. یک صفحه سپید تازه به وسیله Dymax دارنده یک مطالعه میباشد که از ویژگیهای مقاومت در قبال ضربه و مقاومت برتر در رزینهای چاپی سه بعدی بر طبق فوتوپلیمر به کارگیری می نماید. غرض ساخت و ساز رزین هایی میباشد که بضاعت مواد ترموپلاستیک را برآورده می نماید یا این که از آن‌ها بالاتر می رود. بهبود در توان ضربه ضمن مراقبت دمای انحراف زیاد گرما (HDT) میتواند بینشی درباره ی طریق نشر خاصیت ترموپلاستیک در مواد چاپی سه بعدی ساخت‌و‌ساز نماید. داده های گردآوری گردیده در‌این نوشته‌علمی سپید ، قابلیت و امکان تحولات تازه در فرآیندهای چاپ سه بعدی با نورپردازی را مهیا کردند. این داده ها ثابت می نماید که می اقتدار HDT و مقاومت در قبال ضربه را هم زمان بهبود بخشید ، خیر اینکه قربانی یک دیگری گردید.

پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی...
ما را در سایت پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر سه بعدی FDM, نویسنده : علی سلطانی print بازدید : 155 تاريخ : پنجشنبه 14 بهمن 1400 ساعت: 12:21